انواع دزدگیر منازل ایمن باشی

انواع دزدگیر منازل ایمن باشی

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

انواع دزدگیر منازل ایمن باشی
بازدید : 70

انواع دزدگیر منازل

دزدگیرها می‌توانند نقش مهمی را در جلوگیری از ورود مزاحمان و سارقین ایفا کنند. خوشبختانه انواع گسترده‌ای از این وسایل امنیتی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید بر حسب نیاز یکی از آن‌ها را تهیه کنید:

دزدگیر منازل هشدار دهنده با پخش صدای آژیر

 دزدگیرهای هشدار دهنده با تولید صدا، افراد را به محل فرا می‌خوانند. این مدل‌ها از ساده‌ترین و به‌صرفه‌ترین انواع دزدگیر منازل هستند که توانایی زنگ زدن ندارند؛ بنابراین خیلی نمی‌توان از آن‌ها توقع حفاظت داشت! به علاوه این دزدگیرها هنگام مواجه با علائم مشکوک، صدای بلندی از تولید می‌کنند که ممکن است باعث آزار و اذیت همسایه‌ها شود.

دزدگیر سیمی

 همانطور که از نام این دزدگیرها مشخص است، در سراسر خانه سیم کشی شده و سپس به برق اتصال می‌یابند.  این تجهیزات به دلیل آنکه مجهز به سنسورهای الکتریکی هستند، تنها توسط یک متخصص قابل بارگذاری و نصب خواهند بود؛ بنابراین علاوه بر پرداخت هزینه خرید دزدگیر، باید بودجه‌ای را بابت مزد کار نصاب کنار بگذارید. همچنین این دزدگیرها نگهداری آسانی داشته و یک وسیله خوب برای حفظ امنیت هستند. سیستم‌های سیمی معمولاً ارزان‌تر از انواع بدون سیم هستند و به دلیل آنکه از برق تغذیه می‌کنند، لازم نیست هزینه‌ای برای تعویض باتری آن‌ها پرداخت شود؛ اما عیب آن‌ها سیم‌های زیاد و امکان دستکاری سیم‌ها است. دزدگیر بی‌سیم

 قبل از خرید دزدگیر اماکن ایمن باشی باید با نوع بی‌سیم نیز در وبسایت ما  آشنا شوید. نوع دیگری از انواع دزدگیرهای خانه‌ها، دزدگیر بی سیم است. این دزدگیرها مستقیماً از باتری تغذیه کرده و به فرستادن سیگنال‌ها از طریق فرکانس‌های رادیویی می‌پردازند. این نوع سیستم‌ها به دلیل آن که بدون سیم هستند، می‌توانند به راحتی حمل شوند؛ یعنی حتی اگر بخواهید اسباب کشی کنید، می‌توانید دزدگیر بی سیم را مانند سایر لوازم خانه به راحتی جابجا نمایید و آن را در محل جدید نصب نمایید. به دلیل آنکه این وسایل از باتری انرژی کسب می‌کنند، همواره نیاز به تعویض و بررسی دارند. دزدگیر منازل تلفن کننده اتوماتیک با خط تلفن ثابت برخی از دزدگیرها می‌توانند در صورت وقوع خطر به صورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی با شماره‌های ذخیره شده تماس بگیرند.



نویسنده :
تاریخ : شنبه 1 مهر 1402 ساعت : 18:41
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید